tisdag 23 juni 2009

En orgie av gott

Midsommarhelgen bjöd återigen på ett härligt firande. Dans kring midsommarstången, tävlingar och lotterier och massor med glada människor - trots ganska kyliga vindar... Vi fick njuta av god dryck, mycket god mat och extremt gott sällskap! Tyvärr, som så många andra olämpliga gånger, drabbades jag av huvudvärk redan under eftermiddagen så för min del blev det en rätt så tidig kväll. En huvudvärk som dessutom höll i sig ända in på söndagseftermiddagen... Så irriterande då jag inte orkar vara mitt bästa jag och heller inte får njuta av allt det goda så mycket som jag skulle önska... Om inbjudan kommer åter nästa år så finns det en del saker att korrigera - Je ska utrustas med mobiltelefon och när vi går på vandring så är riktningen NORR!! ;o)

2 kommentarer:

C.HARNESK sa...

Gillar din bild :)))
Bra fotat Annika !!!
// Mvh Grannen med den varma poolen;))))

Anno1972 sa...

Tack!! Det är en av mina favoritbilder faktiskt... Till och med hembakt ;)