tisdag 1 september 2009

Åter till vardagen...

Med blandade känslor måste jag finna mig i att semestern är över och att vardagen är tillbaka... Det är dock inte allt som är negativt med att vardagen är tillbaka. Känns skönt att få tillbaka lite rutiner och att återigen kunna njuta av den härliga känslan som brukar infinna sig på fredagskvällen efter en hård arbetsvecka. Sedan, ur ett rent hälsomässigt perspektiv, så är det väldigt positivt att min karate träning nu äntligen har kommit igång igen efter ett otroooligt långt sommaruppehåll :) Det känns i kroppen såhär dagen efter första träningen att jag legat på latsidan i sommar... skyller på min "brutna" tå... ;) Ur det här perspektivet så är det nog mest positivt att sommaren är över - men visst är det skönt att vara ledig??!!

Inga kommentarer: