tisdag 9 december 2008

Listor...

Just nu skulle det sitta bra med en organisatör som kunde styra upp saker och ting... Behöver planera vad jag redan nu kan handla inför julen i matväg, likaså den "normala" handlingen fram till dess, exakt vad som ska finnas på julbordet, julklappar till alla, mer julpynt att ta fram, städa, stryka, recept för julgodis som lämpar sig för barn att både göra och äta, julmys innan julkonserten nästa vecka, slalompjäxor till J innan vi åker till Hemavan, hämta och leverera Ullmax grejorna som vi sålt... osv... När jag läser detta så inser jag att det faktiskt blev mer än vad jag initialt trodde att det var. Får nog sätta mig ned och göra detta skriftligt så att det blir lättare att överskåda och prioritera.

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Försök att inte hamna i julstressfälla! Jag tvingar mig själv att ta det lite lugnare nu. Mina promenader hem från jobbet ger mig verkligen styrka! Tänk vad pigg man kan bli, idag var det faktiskt 20 grader kallt när jag började gå hem, men vad jag njöt.. Erbjudandet kvarstår ju om att låna barnen, kanske bara att du får handla lite eller lite planering i lugn och ro.....Nästa vecka har vi nog inget inplanerat någon kväll tror att alla träningar är slut då. Ja, förutom onsdagkväll då :0) det ska bli kul med lite kyrkligt!!