torsdag 4 december 2008

Trötter...

Så trött denna veckan... Till och med mina arbetskamrater har kommenterat att jag sett trött ut. Det är inte halkan på vägen till jobbet som varit ett problem utan det har varit att hålla sig vaken bakom ratten. Extremt jobbigt och jag kan inte ens förklara det med att jag sovit dåligt eller varit uppe ovanligt länge. Kanske är det den efterlängtade ledigheten runt jul som gör att allt känns så drygt? Julklappar är heller inte klart och maken ska bort denna helg så endast lucia dagen kvarstår för att göra detta. Verkar välplanerat eller hur?

3 kommentarer:

Titta in hos mig sa...

Hej kompis!
Vi får nog rycka upp varandra tror jag! Jag skyller lite på mörkret faktiskt, tur vi får lysa upp med ljus! Om det skulle passa er att åka och handla julklappar någon eftermiddag hämtar jag gärna barnen på fritids och ni får några timmar på er. Lite svårt med någon helgdag då det är rätt fullbokat! Men försök gärna få ledigt någon timme en em, tänk vad lungt på stan? Jag fixar barnen!!

Anno1972 sa...

Så otroligt snällt! Ska prata ihop mig med M så återkommer jag. Tack så otroligt mycket för erbjudandet!

Unknown sa...

Ett litet tips till "trötter"... har du provat Aloe Veradryckerna? Man kan göra många goda energidrinkar och pigg-piggelin blir man ;)

//Carina