torsdag 22 januari 2009

Min födelsedag

Så har man officiellt blivit ett år äldre. Jag undrar om det är ålderstecken jag märkt av de senaste två dagarna... Igår kväll när jag skulle tvätta ansiktet blötte jag håret istället och idag när jag lämnade fikarummet tog jag mobilen med mig och upptäckte inte att det var någon annans förrän min egen ringde i fickan. Man undrar ju... Har fått många uppskattade grattis sms idag. Av familjen fick jag snarksprayen Silence - för min skull - till maken som snarkar så förfärligt. Den var ju rolig! Fick även en låda med massor av värmeljus. Har bränt över 500 stycken i vinter så det behövdes fylla på. Till det följde ett löfte om en heldag på IKEA, middag på Höga Kusten hotellet samt vin och kex vid hemkomst. Låter härligt!!! Tanken var bara maken och jag, men barnen blev så otroligt ledsna - så de får följa med.

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Kul med sprayen....efter vår helg i fjällen inser jag varför du fått den.....efter en viss morgon med mycket hat i blicken.......Hoppas den hjälper honom. Kul att barnen ville med till IKEA, det blir roligt för er! Vi får höras om när vi ska komma och uppvakta dig, lör går inte den tid som passar dig. Ha en bra helg! kram kram