söndag 11 januari 2009

Ny vecka

Så har helgen passerat och nu väntar en full arbetsvecka. Den blir dock inte riktigt normal eftersom jag ska spendera 3 dagar i Kosta på kurs. Sista omgången på en ettårig utbildning så det känns skönt. Dagen har till stora delar spenderats i sängen med huvudvärk. Den vill inte riktigt släppa men vi kom ändå iväg för att fira systersonen som fyller 15 på tisdag. Ett av korten jag gjorde igår var till honom. Tror inte att han uppmärksammade det särskilt, men det var i alla fall kul att göra det! Nästan alla i släkten fyller år under första halvåret så det blir intensiv korttillverkning den närmaste tiden.

2 kommentarer:

Titta in hos mig sa...

Usch vad du har det jobbigt med ditt huvud! Att ett så vackert huvud kan ha så ont....?? Men hur är det de säger: är man fin får man lida pin??!! Nä skämt o sido, du borde få riktig medicin till hjälp! Ordna det!! Gubben föreslår mer choklad med punsch! Ha nu en bra vecka och ha det så skönt i Kosta! Skönt att bara ha dig själv.
Kram kram....

Unknown sa...

God fortsättning!

Såg att Thailand inte blir förrän längre fram... så min fråga på Netlog får du besvara senare ;)

Hoppas ni inte drabbas av för stora neddragningar, det är väldigt turbulent på de flesta ställen nu.

Jag är glad och tacksam att jag tog steget för ett år sedan, för om jag skulle blivit uppsagd nu så hade jag aldrig kommit mig för att starta eget företag och utbilda mig.

Kul att läsa din blogg, du är flitig på att skriva.

Vi hörs,
kramar Carina