fredag 13 februari 2009

Full fart mot...

Just nu är det full fart mot det mesta... Helgen! Ny vecka! Resan! Tänkte att jag skulle hinna nyttja mina ATK timmar innan resan, men dagarna har bara rusat förbi och jag har haft fullt upp så det har varit svårt att sluta jobbet tidigare. Ska ta mig i kragen - vem tackar mig för att jag inte utnyttjar dem? Idag fyller mamma 70 - middagsbjudning imorgon på alla hjärtans dag. Det innebär att M missar hockeyn - det gör nog mer ont än han hittills har erkänt ;o) Under helgen tänker jag också se till att införskaffa vätskeersättning, solskyddskräm och sånt inför resan. Bortsett från ovan är det inget särskilt på gång...

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Vad har det tagit åt M som inte går på hockeyn??? Det är visst skillnad på lort och pannkaka...haha... Var det du som givit mig en kommentar igår? Jag vet inte vad som hände men allt bara försvann när jag skulle läsa den. Ha en bra dag och trevlig middag! Kramis