måndag 23 februari 2009

Sista veckan innan...

Åkte tidigare till jobbet idag då jag behövde förbereda inför den halvdags utbildning i vår rehabiliteringsprocess som jag är ansvarig för att hålla. Det gick bra trots att gruppen var något decimerad. Jag kör samma upplägg tis, ons, tor och sedan igen när jag är tillbaka från semestern. Samtliga ca 80 chefer ska genomgå denna halvdag. Det märktes att jag var borta 3 dagar förra veckan. Knappt 90 e-post meddelanden att gå igenom. Ibland känns det verkligen som om jag inte vet var jag ska börja ;o) Ingen volleyboll blir det idag heller eftersom det är hemmamatch för MODO. Har tippat förlust - finns ju en trend liksom... Hoppas bara att vi slipper kvalserien!

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Är verkligen avis på att det är nu ni ska fara......tänk vad kul om vi kunde följas, men det blir väl någon annan gång! Vi ses på onsdag.