torsdag 23 april 2009

Nya ambitioner!

Nu får man väl ändå säga att våren är här! Det har varit varmt och skönt idag och det märks att alla njuter. Tror att jag låter vinterjackan hänga i morgon ;o) Nästa vecka är det sista april och fram till dess lär det väl hända ännu mer vad gäller värmen. Jag har föresatt mig att från och med 1:a maj cykla till och från stan de vardagar jag inte kör själv. Har lite svårt att få till den där vardagsmotionen... Jag kommer därför att besiktiga cykeln i helgen och kanske "cykla in" den så att jag inte får så ont i baken ;o)

2 kommentarer:

C.HARNESK sa...

Vi tar en dag och sticker ut till Skeppsmalen och fotar framöver. Många fina motiv där ute :)
Kaffe och nåt gott till då du ska vi fota :)))))
och du, cykla! Gud så jobbigt och ...AJJ!!
// Mvh C

Anno1972 sa...

Låter kanon! Det gör jag jättegärna! Säg bara till när det är läge för dig.