söndag 28 februari 2010

Det kostar att ligga på topp!

Karateklubben som jag är med i arrangerar träningsläger i Kumite under helgen. Jag hade tyvärr inte anmält mig med anledning av de problem jag haft med nacken och också en viss rädsla... Men tur som en tokig hade jag då hela gänget dök upp på vår ordinarie träning eftersom de var såpass få under lördagen. Hårt pass med mycket fight som gick rätt hyfsat så jag drog iväg till lägret idag istället. Superkul och superjobbigt. Mycket fotarbete gjorde både vader och fotsulor rejält ömma... Fotsulorna såpass ömma att de faktiskt sprack på höger fot. Sprickan och stora vattenfyllda blåsor under båda trampdynorna samt en grym träningsvärk i vaderna gör att jag har lite svårt för att gå... Undrar hur det ska gå på jobbet i veckan - och på träningen i morn??!!

Inga kommentarer: