måndag 25 maj 2009

Motion i onödan?

Började morgonen så duktigt och cyklade in till stan... Väl på jobbet skulle jag spendera förmiddagen ute i fabriken så jag packade min ryggsäck... antecknade min frånvaro på tavlan... greppade jackan och gav mig iväg. Precis när jag kommit fram ringde telefonen och en röst i andra änden frågade om jag gått iväg med hans ryggsäck? Go'morron yxskaft!! Det visade sig att jag i fullständig uppenbar förrvirring fattat någon annans ryggsäck och gått iväg med den... Bara att ta samma väg tillbaka - byta ryggsäck och, för tredje (!) gången samma morgon, promenera sträckan in i fabriken. Om det över huvud taget går att motionera i onödan så var det precis vad jag gjorde denna morgon... Trots denna överdos av motion så hade vi väldigt roligt åt misstaget med väskan i alla fall :o)

1 kommentar:

C.HARNESK sa...

Ha ha , vad tokigt :)
Ha en bra helg!!
// Kram C