söndag 17 maj 2009

Väl godkänt!

Vill först börja med att sända ett stort GRATTIS till min vän M som dubbelgraderade igår! Samtidigt, i den andra hallen, utsattes jag själv för 2 timmars hård träning... Var helt slut i kroppen när jag kom hem. Vaknade i morse med svår träningsvärk och ifrågasatte om jag alls skulle få liv i musklerna och orka med en gradering. Jag var lite nervös, kan jag erkänna, och inledde graderingen med ett stort MISSTAG! :o( Nåja, fortsatte kämpa och hade min väns uppmaning om att visa energi i bakhuvudet. Det blev ytterligare några mindre misstag så det kändes väl sådär när vi var färdiga. Vi fick alla ställa upp oss på led och bli "avrättade" en efter en. Hur det gick till vet jag inte, men jag fick inget medskick "att tänka på" utan omdömet löd "En mycket bra gradering. Väl godkänt." Jag fick ett diplom och mitt röda bälte :o) Hade gott om energi kvar när jag kom hem så jag är nu ikapp med strykningen, en av toaletterna är grundligt städad och jag har påbörjat byte av gardiner i sovrummet...

2 kommentarer:

Mattias sa...

GRATTIS VÄNNEN!
Jag förstog att det skulle gå bra, med din ambition och energi knäcker du allt!
Jag hoppas kroppen inte skriker alltförmycket imorgonbitti, men om den gör det så tänk på att smärta bara är vekhet som kämnar kroppen!!

Titta in hos mig sa...

Gratulerar till din välförtjänta gradering! =)