söndag 10 maj 2009

Tillbaka till livet...

Det verkar som om glädjen börjar komma åter efter en tids frånvaro. Känner mig gladare och mer tillfreds med tillvaron. Kan till och med känna glädje över tanken att motionera ;o) Under veckan ska jag ta mig an strykhögen som väntar på mig. Målsättningen är att vara färdig till på torsdag. Skulle också behöva en eller två dagar för att städa ordentligt här hemma. Vad kan vara mer tillfredsställande än ett hem som luktar nystädat?? Ja, förutom... förstås... ;o) Ser med tillförsikt fram emot en ny vecka. Tack för att just Du tittade in!

3 kommentarer:

Titta in hos mig sa...

Tror jag vet svaret på din "svacka"....... helt seriöst faktiskt...... hör av dig...=)
Kram kram

Titta in hos mig sa...

Vilken tur att Jo hann komma till cirkusen.... du må tro att det var en ledsen tjej jag åkte iväg med...
När vi kom till dagis frågade fröknarna var Jo var, J hade talat om för dem flera gånger att Jo skulle komma och att det betydde jättemkt för henne...... så tur att hon kom! Det gjorde kvällen fullkomlig!

C.HARNESK sa...

Vacker bild Annica.
Doften av nyttvättat slår doften av nystädat :))
Kram C