söndag 12 oktober 2008

Inte ens halvvägs...

Så var det gjort! Hade ju bokat in mig på en "komma igång" kurs när det gäller funktionaliteterna på min kamera och den genomfördes idag i Umeå. Tre timmars genomgång av vitbalans, bländare, slutartid och en massa andra facktermer. Tror att jag är mer förvirrad nu än när jag kom dit. Så mycket att hålla reda på, men bilderna blir mycket bättre så det är helt klart värt det. När det gäller min ambition om minst 10 000 steg/dag får jag tyvärr rapportera att jag inte ens lyckades komma halvvägs. 3 258 steg och detta tack vare att maken och jag tog en promenad efter frukosten. Nya tag i morgon...

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Egentligen tycker jag att du kommit mer än halvvägs, bara beslutet att komma åtminstone halvvägs är ju värt halva vägen så om du tänker efter är det ju nästan hela vägen. Och visst var det väl lite ansträngande att äta all choklad i lördagskväll? Där tycker jag att du kan räkna in några steg, sedan jobbade ju kroppen enormt med att smälta chokladen, så du kan lugnt känna att du kommit hela vägen!! =) Kram från mig så ses vi imorgon!