tisdag 28 oktober 2008

Tillbakablick

Nu var det några dagar sedan jag var inne sist - åtminstone sedan jag gjorde något nytt inlägg. Lördagens konsert var väl sådär. Inget jag skulle betala för faktiskt - gratis är gott!! Efter konserten begav vi oss till Schlagerklubben på Statt. Mycket folk. Blev lång väntetiden på taxin hem - utomhus i kylig blåst, regn och i bara kjol... Det var dock riktigt roligt att tillbringa kvällen i goda vänners lag. Söndagen blev dock inte alls lika rolig. Vaknade med fruktansvärd huvudvärk som höll i hela dagen. Spenderade mycket tid i sängen och på toaletten... Började ett nytt liv (igen) efter det. Igår var jag hemmavid eftersom fritids var stängt. Klev upp 06.30 och tog en promenad innan maken skulle på jobbet. Resten av dagen handlade om att komma ikapp med allt som inte blev gjort under söndagen. Kilovis med strykning, krattning och matlagning... I dag blev det ingen morgon promenad men väl en efter middagen. Halt ute så lite besvärligt att gå. Har nu duschat och ska precis sätta mig i soffan med en god bok (Livstid av Liza Marklund).

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Kul att livet återvänt till dig! Du kommer att få god underhållning av livstid. Ha det så gott!