lördag 8 november 2008

Lång vecka

Denna vecka har varit ovanligt lång. Började med tre dagars praktik i produktionen vilket innebar att mina dagar inte slutade förrän 22.00. Kom visserligen inte förrän något senare på morgonen, men alla dagar blev nästan 12 timmar. Torsdagen började 07.30 som vanligt och slutade först 19.30. I går var jag riktigt trött - både i huvud och kropp. Åkte hem vid lunch och hade en rätt så avslappnad stund med mina scrap grejor. Gjorde ett fars dags kort som jag blev rätt nöjd med. Tänkte även påbörja inbjudningskorten till jul, men saknar lämpliga stämplar så får vänta tills min bästa vän har tid och möjlighet att sitta med mig - tänkte låna av henne ;o)

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Fin bild. Jaaa du, när ska vi få tid tro? Hoppas vi kan ta det i veckan! Vi hörs. Ni måste kvista förbi och titta på det "nya" rummet! Kramis.