måndag 10 november 2008

Tiden är knapp

De saker det verkar vara svårast att få tid med är de saker som man, när de dyker upp, upplevs ha en god framförhållning till. Jag vet inte om inställningen "Det hinner jag nästa vecka" till slut gör att tidsbristen är ett faktum och man blir tvungen att stressa för att hinna. Jag befinner mig i ett sådant läge just nu. Hade ett kurstillfälle i september där vi fick en uppgift att göra fram till nästa gång. Nästa gång var 2 månader framåt i tiden så visst var det lugna puckar! Sitter nu här och ska åka till kursen nu på onsdag och har fortfarande inte producerat något. Typiskt!! Blir till att koka ihop något i kväll eftersom jag behöver skriva ut det i OH på jobbet i morn... Klassisk framförhållning alltså!?

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Hej och tack för titten igår! Trevligt att träffas på riktigt också!! Oroa dig inte för ons+tors, jag håller ställningarna!
Vi kanske ses på söndag? Ha det så bra på kursen! Kramis