fredag 6 mars 2009

Aentligen!!

Idag har vi verkligen fatt vara foervaentningar uppfyllda! Klarbla himmel och stralande solsken!! Har varit ute pa White Sand Beach, en resa ca 15 min med tuk tuk fran hotellet... Bara sa daer underbart som man forvaentar sig av Thailand!! Bra och billig mat - 30 sek per skalle... Ord kan inte beskriva... Sa roligt att ni foeljer oss. Skickar kramar och haelsningar till er alla!!! Trots flagnande axlar och naesor sa aer vi vid gott mod. Pa soendag byter vi semesterort. Foelj oss vidare pa resan!!! PS. Till Mattias - Chang aer godare aen Zingha.

2 kommentarer:

Mattias sa...

Jamen eller hur!! Chang spöar Shinga alla dar i veckan...
Det är verkligen apskoj att läsa om er, snällt oxå att ni inte beskriver maten sådär väldigt ingående,då skulle jag nog bryta ihop.
Får jag föreslå att ni testar en Samsong-bucket innan sänggående någon kväll? Gott och rogivande.
Jag har en ny bild som skrivbordsunderlägg, gissa villken?

:-)

Titta in hos mig sa...

Vilken är hunken på bilden? Ta hem honom till mig!!=) Ni verkar ha det alldeles för bra! Krama om barnen från oss....