torsdag 12 mars 2009

Inte allt ar en dans pa rosor

Taenkte forgylla tillvaron foer de som haller pa att aetas upp av avund... Allt aer faktiskt inte perfekt - det finns detaljer att oenska... faktiskt... Inga stora, men aenda. Je har ju sina axlar som vi verkligen foersoeker varda sa att de ska klara morgondagen da det aer dags for en heldag med snorkling. Sedan har Jo en skada under ena tan som boer naemnas sa att det inte blir oraettvist... Och vid den haerliga strandmiddagen igar sa var inte det stora problemet sand i riset utan ett helt stim med Thailaendska myggor. Ni ska se M:s och mina ben! Ser flaeckvis ut som roeda hund faktiskt... Kanske kan detta bidra till en mer balanserad bild av hur vi har det...

2 kommentarer:

Titta in hos mig sa...

Vart f n är Salubrinet?? Undrar vad M skulle vråla mest åt? Röd chili eller Salubrin?? Återigen verkar ni ha det oförskämt bra trots dessa blessyrer.....Hoppas det funkar för Je med snorklingen trots trasiga axlar....Kram kram

Mattias sa...

Aj, då visste inte att Jepps axlar var så illa & sår under fötterna är ju ingen höjdare när man ska tassa omkring på stranden.
*tycker synd om*
Men era myggbett får ni ingen sympati för, så mycket medlidande har jag faktiskt inte! :-)

Allvarligt så hoppas och tror jag att dessa eländen inte ska förstöra er semester. För då är ju jag tokavundsjuk i onödan, och det går ju faktiskt inte!