torsdag 19 mars 2009

Det är mycket nu...

I kväll är barnen och maken är inte hemma, de håller cafeterian på Mattsborgen öppen. Själv har jag precis kommit hem från jobbet... Hela arbetssituationen känns upp och ner just nu. Jag vet inte riktigt var jag ska börja och knappt hur jag ska kunna hålla näsan ovanför vattenytan. Samtidigt som jag försöker komma ikapp med allt som hänt under de veckor jag varit borta så dyker det hela tiden upp nya saker som ska hanteras... Men det är väl bättre än att vara sysslolös kan jag tänka ;o) Någon rofylld minut ska nu spenderas med att titta på lite vackra kort och minnas...

3 kommentarer:

Mattias sa...

Måste bara få säga att dina (thai)bilder är sinnessjukt läckra/vackra. Du tar fina bilder annars oxå men dessa "glööar".
Apropå "bättre än att vara sysslolös kan jag tänka ;o)" undrar jag om du ansåg dig "sysslolös" för en vecka sen? ;-)

Titta in hos mig sa...

Vilken härlig solnedgång. Härligt att du fått något att "bita" i på jobbet efter dina två semesterveckor =0)......
Men nu får du ju andas ut under helgen iaf. Kram och ha det så bra!

Anno1972 sa...

Hm... var jag sysslolös för en vecka sedan? Nja.. sysslolös i detta sammanhang är nog mera arbetslös än något annat :o)