torsdag 26 mars 2009

Tillfälligt förvirrad?

Det är inte klokt vad denna vecka har gått fort! Tyckte att det var precis igår jag pratade med bästa vännen och tackade ja till en inbjudan till Tegelträsk... Det var i måndags - och imorn åker vi. Känner lätt panik - har inte förberett något och det bara snurrar i huvet! Har under hela veckan visat tecken på lätt förvirring. I måndags blev jag sen från jobbet och skulle ringa för att meddela mina åkkamrater. Det var bara det att jag ringde A som var ledig just den dagen!? Och igår när vi skulle hem från jobbet kom jag ut på parkeringen och kunde inte komma på vem som kört eller vilken bil vi hade åkt i... Vad kallar man sånt om inte tillfällig förvirring? För jag hoppas ju verkligen att den är tillfällig ;o)

1 kommentar:

Mattias sa...

Tillfälligt förvirrad? Jag tycker att det låter som en perfekt recention av mitt liv, förkortat i tre meningar!
Hoppas ni får en mysig helg i Tegelträsk, där var jag flera sommrar när min moster & morbror hade affären där.
Här håller vi på att värma fredagsbastun och så får vi jobba vidare därifrån!