fredag 24 juli 2009

Äntligen semester!!

Så har det äntligen blivit min tur att ha semester... Valde att ta semester sent i år och om jag tittar på vädret just nu så lär jag få ångra det ;) Hoppas dock att regnet är övergående och att solen väljer att visa sig från sin bästa sida igen innan det blir höst. Just nu är det ändå så otroligt skönt att jag har 4 veckors ledighet framför mig!! Jag sitter nu med ett glas rött vin bredvid mig och känner mig lugn och trygg i att jag kommer att lämna arbetet där det hör hemma - på arbetet... Kram till alla semesterfirare & tack för att just Du besökte min blogg!!

1 kommentar:

C.HARNESK sa...

Men Annica, äntligen semester för dig och Morgan:)))
Väl unt annica, vi kommer hem på söndag, vi har toppenväder, som tur är!!!
Kram på er alla!!
// Mvh Carola