måndag 13 juli 2009

Tråkigt...

Tån värker fortfarande. Får nog börja tejpa den igen då svullnaden ökat och numera inkluderar halva översidan av foten. Tråkigt... Det märks att semestrarna nu har börjat på allvar. Bara två personer, inklusive mig, på kontoret idag. Det är vad jag har att förbereda mig för under hela nästa vecka. Tråkigt... Ringde hem för att höra hur det gick för småtjejerna i morse och fick då höra att M inte mår så bra. Förmodad feber. Tråkigt... Särskilt som han fyller år i morgon. Nu kanske födelsedagen blir inställd. Tråkigt...

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Låter inte kul med M! Hoppas han inte blir sjuk..... kanske lite resfeber inför resan i helgen? Du får ju inte sluta tejpa tån än!! Du kommer att måsta tejpa den kanske 1 mån framöver!! skäms! Måste erkänna att jag just sitter och lyssnar på Winnerbäck på spotify......