tisdag 7 juli 2009

Man ska ha husvagn...

...men jag vill ha en sommarstuga! Har precis varit på visning - i regnet. En jättecharmig stuga med strandtomt - om än bara till angränsade sjö, men ändå. Trots det dåliga vädret så var det tyvärr väldigt många intressenter på plats. Som om det inte var nog med det så är det ytterligare en visning på söndag. Stället har potential så kanske kommer vi att delta i en eventuell budgivning. Inte blev det sämre av att närmaste granne visade sig vara en gammal kompis till M :o) Ska verkligen försöka att inte engagera mig för mycket eftersom risken att jag blir besviken är för stor... Men visst - jag har redan fyllt ut med sand för att få bättre botten, har planerat om ovansidan på tomten så att det blir bättre parkeringsmöjligheter och så har jag ställt en friggebod nere på tomten så att vänner kan sova över... Visst lyckas jag hålla engagemanget stången?? Tack för att ni håller tummarna för att det går vår väg...

2 kommentarer:

C.HARNESK sa...

vi håller tummarna för er :)))))
// Mvh Carola

Titta in hos mig sa...

Visst ja, det var visning! Det verkar som ni är väldigt intr! Kul, men lugna dig med planeringen, det verkar ju kunna bli många som budar........ men naturligtsvis håller jag tummarna för er!