måndag 20 juli 2009

Åsele marknad

Vilken helg! Har, för tredje året i rad, haft förmånen att bli inbjuden av bästisfamiljen till en helg i Åsele. Och inte vilken helg som helst - utan den helg som bjuder på marknad. En helg full med god mat & dryck, extremt gott sällskap och otroligt många skratt :) Nu när måndagen är här så önskar jag att helgen aldrig tagit slut. Minnet av barnens glittrande ögon, mängden mobilsamtal, hicka, millionbells, ekorren som satt i grenen och skulle .... kottar, alla hjärtliga skratt och för att inte tala om det härliga vädret... Jag kom också ihåg att ta med kameran - bara det att jag glömde minneskortet. Vilken tur att det finns mer än ett minne ;) Stort TACK till familjen N för en helt underbart trevlig helg!

2 kommentarer:

Titta in hos mig sa...

Kul att vi summerat marknaden ganska likt! Hade gjort min summering på facebook innan jag läste din,.... det där med hickan hade jag glömt men det var ju också en höjdare! Jag lever länge på denna härliga helg!

C.HARNESK sa...

vi är trygga och glada att ni passar huset !!
// kram och tack för din kommentar!
// Carola med familj!!