torsdag 25 september 2008

En lång vecka...

Tar denna vecka aldrig slut? Redan på tisdag kväll fick jag för mig att morgondagen var torsdag... Snacka om lång vecka, har legat minst en dag före hela tiden. Och inte får man mer gjort heller ;o) Har fått både positiv och negativ kritik på jobbet i dag - bara att ta emot, jag förtjänade båda delar. Fredag kvar och sedan är det äntligen helg. Jag har varit så väldigt trött denna veckan. Kan det vara höstens mörker som påverkar? Lyckligtvis är det vackert väder så solen och färgerna hjälper till att lysa upp tillvaron.

3 kommentarer:

Titta in hos mig sa...

Jobbigt att vara en dag före i tiden. Veckan blir så oootroooligt lång! Men imorgon är det verkligen fredag, då får du ta det lungt och kanske ta dig ett glas rött!

Anno1972 sa...

Det kanske till och med blir två glas rött! Maken är borta på poker kväll...

Titta in hos mig sa...

Du.....ta ett helrör!