onsdag 24 september 2008

Kreativitet

I och med mitt nyväckta intresse för fotografering har det även dykt upp en lust att göra något kreativt med några av bilderna. Min bästa vän är en mycket duktig "scrappare" och har väl liksom inspirerat mig till att åtminstone prova detta. Hur det går? Tja, kan väl inte säga att jag hunnit så fruktansvärt långt. Har köpt på mig lite papper och sådant samt framkallat en del foton. I övrigt är det lite väl häftigt att säga att jag har börjat. Jag har försökt att bestämma mig för vilka foton som ska höra till vilket papper, men sedan i ärlighetens namn, vågar jag inte göra mer på egen hand. Ulrica, jag behöver hjälp!!!

1 kommentar:

Titta in hos mig sa...

Hallå!

Jag tycker det ser bra ut som du börjat lägga bilderna! Fina färger tillsammans. Hoppas vi kan ta en dag/kväll snart. Jag ska faktiskt ringa dr imorgon om febern är kvar. 8 dygns feber är ju inte att rek. Det känns som jag har en kall stålbit mot hjärnan...

Kram från din bästis