lördag 20 september 2008

Sommaren 2008

Denna sommar har inte varit särskilt minnesvärd när det gäller väder, men otroligt minnesvärd i övrigt. Jag och min familj var på resande fot och då inte för att jaga sol & bad. Vi tillbringade fyra spännande dagar i England där vi gjorde det mesta en turist förväntas göra. Vi bodde i Bath och en av dagarna besökte vi London. Så många människor!!! Madame Tussauds, London Eye och Big Ben... Väl hemma i Sverige igen blev det tre dagar i Stockholm och allt vad det kan innebära. Junibacken, Wasa museet, Naturhistoriska riksmuseet och naturligtvis Grönan. Köpte en ny digital systemkamera strax innan vi reste så det blev en hel massa kort knäppta. Några av korten har jag framkallat för att använda den dagen jag ger mig tid att börja scrappa, som det så fint heter...

Inga kommentarer: