tisdag 23 september 2008

Mer träningsvärk...

I går var det dags för säsongens första matcher. Korpen volleyboll. Jag är fortfarande förkyld, men det kändes oförskämt bra att spela. Normalt brukar jag hålla igång under sommaren men i år har jag "vilat mig i form". Det känns i dag!! Träningsvärk i hela ryggen... Annars märks det väl att det är fotografering jag har fokus på just nu. Bilden bredvid har tagits av mig med inställningen manuellt. Själv tycker jag att den är rätt så fin, men jag har ju ingen som helst aning om hur den skulle kunna se ut med rätt slutartid och dylikt... Vad tycks?

3 kommentarer:

Titta in hos mig sa...

Hej!

Vi bloggar visst samtidigt! Nog överdrev du väl om din form? Du har väl hållit dig skapligt i form? Promenader i ottan odyl... Bilden var fin, kanske lite skuggig. Du vet vilket proffs du kommer att bli....

Titta in hos mig sa...

Proffs på fotografering alltså menar jag...annars är du väl redan proffs på det mesta :)

Anno1972 sa...

Vilket smicker... Vänta bara till morgondagens inlägg - då bjuder jag tillbaka ;o)