söndag 21 september 2008

Söndag 21/9

Idag har varit en riktigt värdelös dag trots det fina vädret. Vaknade med huvudvärk så jag kröp i säng igen efter frukost. Kom sedan aldrig riktigt igång... Känner mig trött i hela kroppen vilket skulle kunna bero på den förkylning jag dras med sedan en vecka tillbaka. Har även träningsvärk i höger underarm efter bowlingen i fredags - snacka om otränad!! Trots allt spenderade jag lite tid på att bekanta mig mer med min kamera. Hittills har inställningen som gällt varit Auto. Enkelt men inte så utmanande. Tänkte att jag skulle kunna läsa mig till hur man hanterar den manuella inställningen men det verkar så komplicerat. Var ut och exprimenterade lite med slutartid och sådant, men fick ingen riktig kläm på det. Kanske ska jag anmäla mig till en fotokurs...

Inga kommentarer: